ויאגרה ללא מרשם – כל המידע שצריך לדעת בשנת 2023 , האם ניתן לקנות ויאגרה ללא מרשם רופא ? איזה סוג כדאי? קניית ויאגרה בבית מרקחת בישראל , ועוד…

קניית ויאגרה ללא מרשם בישראל הינו צורך מבוקש ביותר . בטח שאלת את עצמך האם ניתן לקנות בסופר פארם, או בקופת חולים כללית או אולי מכבי או בבתי מרקחת אחרים, כאן נענה על השאלות מה הדרכים הקלות והטובות ביותר לקנות בקלות עם וללא מרשם רופא.
איפה בטוח לרכוש, האם יש סוג מומלץ ועוד שאלות…

איך מקבלים מרשם רופא לויאגרה ?

על מנת לקבל ויאגרה באמצעות מרשם רופא עליך לשלוח הודעה באונליין דרך קופת חולים כללית, או קופת חולים מכבי, או מאוחדת , ההודעה תישלח ישירות לרופא המטפל בבקשה עליך לציין כי הינך רוצה מרשם לתרופה ויאגרה. הרופא יבחן את מצבך הרפואי וינפיק לך מרשם כמתבקש. לאחר שהנפיק מרשם הינך יכול לבחור את אחד המוצריים הגנריים דרך קופות החולים או דרך האתר.

עדכון לשנת 2023 מקומות בהם ניתן לקנות ויאגרה ללא צורך במרשם מלבד בתי מרקחת:

ניתן לקנות ויאגרה ללא מרשםלא ניתן לקנות ויאגרה ללא מרשם
BE פארם (ניו פארם )
קופת חולים כללית
קופת חולים מאוחדת
קופת חולים מכבי
בית מרקחת סופר פארם
בתי מרקחת פרטיים
בית מרקחת "טופ פארם הודו"
קמגרה ישראל האתר הרשמי

נכון לשנת 2023 ישנם מספר מקומות שניתן לקנות ויאגרה עם תצהיר שיש ברשותך מרשם בבטחה. במשלוח עד הבית או לחילופין במשלוח ישירות מבית המרקחת במחיר מוזל , אין ספק כי מי שירצה לחסוך כסף בקניית ויאגרה יכול לעשות זאת דרך בית מרקחת בחו"ל כגון טופ פארם הודו , שם ניתן למצוא את כל סוגי הויאגרות הגנריות של החברות המובילות בעולם, אך עם זאת במחיר זול בהרבה מרכישה בישראל.
אם בכל זאת תרצה לרכוש בארץ ניתן לבצע הזמנה דרך האתר לאחר התייעצות עם רופא ותצהיר על קבלת מרשם לויאגרה.

היזהרו מזיופים מסוכנים !!!

נכון להיום מרבית התכשירים שנמכרים ללא מרשם בהמון אתרים ומקומות אחרים הינם תכשירים מזוייפים אשר מגיעים ממקומות לא ידועים. המון ויאגרה מזוייפות מיוצרות בשטחי הרשות הפלסטינאית, כמו כן בסין וטורקיה.
הסכנה לבריאות הציבור הינה סכנה מוחשית ומיידית!!
נחשף בפנינו כי בשטחי הרשות מזייפים גם את הויאגרה הגנרית מכל הסוגים שאנו מוכרים כאן באתר ולכן חשוב לציין כי עליכם לקנות ויאגרה אך ורק במקום מוכר . כמו כן ישנם זיופים בכמויות אדירות של קמגרה, כאן תקראו עוד על קמגרה מקורית לעומת קמגרה מזוייפת, ועל כל הסכנות הטמונות בצריכה של מוצר מזוייף

איפה קונים ויאגרה ללא מרשם בצורה בטוחה , והאם זה אפשרי ?

באתר הרשמי של פייזרניתן לקנות ויאגרה ללא מרשם בצורה מהירה ובטוחה, ויאגרה גנרית של חברה מפוקחת זהה לפייזר במשלוח מהיר בדיוק כמו במדינות רבות בעולם.
דבר ידוע הוא שויאגרה נמכרת ללא מרשם בחלק ממדינות העולם, כגון: בריטניה, תאילנד, סינגפור. כפי שצוין המאמר זה ברשת BBC . להלן תקציר הכתבה :

"גברים לא ידרשו עוד להציג מרשם כדי להשיג ויאגרה ובמקום זאת יוכלו לקנות אותה ללא מרשם בבתי המרקחת. ההחלטה של ​​הסוכנות הרגולטורית לתרופות ומוצרי בריאות בבריטניה באה בעקבות התייעצות ציבורית. הרכישה תהיה בבית המרקחת, מתן התרופה לגברים מעל גיל 18 ובכך יתאפשר למכור בבטחה את הכדורים הכחולים. מומחים אומרים שהפיכת התרופה לזמינה יותר תעזור לגברים שאולי לא רוצים לבקר את רופא המשפחה שלהם בנוגע לאימפוטנציה."

גם בישראל דנו בעניין של להפוך את ויאגרה לתרופה OTC כבר בשנת 2018 , אך כרגע עדיין לא החלה המכירה של ויאגרה ללא מרשם בבתי המרקחת.

תוכן עניינים:
  1. ויאגרה ללא מרשם – כל המידע שצריך לדעת בשנת 2023 , האם ניתן לקנות ויאגרה ללא מרשם רופא ? איזה סוג כדאי? קניית ויאגרה בבית מרקחת בישראל , ועוד…

מוצרי ויאגרה לדוגמא :

האם ניתן לקנות ויאגרה ללא הצורך בקבלת מרשם מהרופא בישראל באישור משרד הבריאות?

בישראל לא ניתן לרכוש ויאגרה ללא מרשם בבית מרקחת.
בשנת 2018 משרד הבריאות החליט לאפשר לרכוש ויאגרה ללא צורך במרשם בבתי המרקחת. אבל מאז ההליך תקוע לחלוטין מסיבות בירוקרטיות, וכרגע לא ניתן עדיין לרכוש.
אם כן, מהן האופציות הקיימות כיום בשוק, איפה כדאי לקנות , ממה כדאי להיזהר, ואיזה מותגי ויאגרה גנרית מומלץ לרכוש בהנחה ואין לכם מרשם.
חשוב לציין שחובה להיוועץ עם רופא בטרם נטילה אם קיימות בעיות רפואיות כלשהן.

ויאגרה ללא מרשם
ויאגרה ללא מרשם לדוגמא CENFORCE 100mg

הסכנות בשימוש בויאגרה בלי מרשם :

ראשית השימוש בויאגרה אסור בהחלט לאנשים עם בעיות לב ולחץ דם, כמו כן לאנשים אשר לוקחים תרופות להורדת לחץ דם מקבוצת הניטריטים.
השימוש בויאגרה הינו לפי הוראת רופא, וללא הוראה ניתן לקחת טבליה אחת או חצי טבליה כחצי שעה עד 40 דקות לפני הצורך . על מנת לקבל אפקט מלא יש לצרוך ללא ארוחות כבדות ושומניות לפני השימוש וגם לא בזמן השימוש והאקט .

האלטרנטיבות הקיימות לרכישה בטוחה של ויאגרה בהזמנה מיידית:

מאחר וקיימים מספר אופציות לרכישת ויאגרה בצורה מהירה יעילה ובטוחה אנו רוצים לספר לכם על הסוגים הקיימים, השוני בינהם, באתר קמגרה נמליץ לכם על הדרך הנכונה לרכוש ועל המוצרים שנחשבים כמובילים בתחום:

קמגרה גל 7 יח חדש wpp1658434700247

קמגרה ג'ל – KAMAGRA ORAL JELLY 100 הינו המוצר המוצר הנמכר ביותר בתחום הויאגרה הגנרית שנמכרת ללא צורך במרשם היחודיות של מוצר זה היא בכך שמודבר בויאגרה גנרית של חברה מאוד גדולה ואיכותית. הויאגרה הזאת מגיעה בצורה של ג'ל בטעמים ולכן עובדת מהר יותר מכדורים ההשפעה מאוד חזקה.

לא לשכוח כי קיימים המון זיופים למוצר זה ועל כן רצוי לקנות רק דרכנו מאחר ואלנו המוצר מגיע ישירות מהודו.

חשוב לציין שלמרות שאין צורך במרשם חובה להתייעץ עם רופא במידה וקיימות בעיות רפואיות כלשהן כגון לחץ דם ולב.


ויאגרה ללא מרשם

cenforce 100 mg הינה ויאגרה גנרית גם כן ללא צורך במרשם אשר מיוצרת ע"י חברת CENTURION המכילה 100 מ"ג סילדנאפיל.
חשוב לציין שלמרות שאין צורך במרשם חובה להתייעץ עם רופא במידה וקיימות בעיות רפואיות כלשהן כגון לחץ דם ולב.



פילדנה 100 ויאגרה ללא מרשם

FILDENA 100 – פילדנה 100 הינה עוד ויאגרה גנרית ללא מרשם מעולה שניתן לרכוש בצורה בטוחה ומהירה, מוצר זה מיוצר ע"י חברה מפוקחת ומעולה בהודו.


קמגרה כדורים ויאגרה ללא מרשם

קמגרה כדורים 100 מג- KAMAGRA GOLD 100 הינה ויאגרה גנרית באיכות הגבוהה ביותר מבית קמגרה AJANTA PHARMA

קמגרה סוכריות פולו

קמגרה סוכריות פולו -KAMAGRA POLO הינה ויאגרה גנרית בצורת סוכריות תכשיר אחד הטובים שקיים בשוק וגם ניתן ללא מרשם רופא

הפרעות זקפה וקבלת ההחלטה לצרוך את הויאגרה :

תתפלאו אבל רוב הגברים מדי פעם לא מצליחים להגיע או לשמור על זקפה.

זה נובע בדרך כלל מגורמים כמו מתח, לחץ, עייפות, חרדה או שתייה של יותר מדי אלכוהול.
גברים צריכים להתייעץ עם הרופא שלהם, או ללכת למרפאה לבריאות מינית אם בעיות זקפה ממשיכות להתרחש כי זה יכול להיות סימן למצב בריאותי בסיסי בעייתי.
אך במידה ואין בעיות רפואיות כלשהן אין חובה בכך.
שתי התרופה הנמכרות לבעיה זאת הינן וויאגרה וסיאליס ללא מרשם למכירה

דוגמא מהעולם לשינוי באופן שבוא צורכים את התרופה הינו משרד הבריאות הבריטי, אשר קיבל החלטה להפוך את התכשיר הזה לתרופת OTC בממלכה .
מתוך כל חברי משרד הבריאות הרוב המכריע תמך בהצעה הזאת, מאחר והסיכון נמוך משמועתית לעומת האלטרנטיבות הקיימות בשוק.
בקבלת החלטתו, משרד הבריאות קבע כי היתרונות של מתן אישור למכירת התכשיר עולים על הסיכונים הפוטנציאליים.

בימנו עלה מספר הגברים הסובלים מאין אונות והפרעות זקפה בצורה משמעותית. העליה החדה נובעת בעיקר מאורח חיים לא בריא, חוסר פעילות גופנית, תזונה לקויה וצריכה מרובה של אלכוהול.
חשוב להבין שצריכת ויאגרה היא לא הפיתרון הכי טוב, אלא אורח חיים בריא.
כמובן שויאגרה נועדה גם לשפר יכולות ולא רק להפרעות זקפה ולכן אין כל בעיה לצרוך גם לשיפור כל עוד אין בעיות רפואיות.

ממה כדאי להיזהר שמחפשים לקנות ויאגרה ללא מרשם ?

אלו הדברים שהכי כדאי להיזהר ברגע שרוכשים ויאגרה ללא מרשם אונליין :

  • תרופה מזויפת בשם ויאגרה שנמכרת בקופסאות של 30 יח בטלגרם או בכל מיני מקומות אפלים ( אין דבר כזה ויאגרה בקופסא של 30)
  • תרופה מזויפת באריזה של רביעיות שנמכרת בטלגרם או בכל מיני אתרים שטוענים שמדובר בתרופת המקור. זה שקר מדובר בתרופה מזוייפת ויאגרה מקורית רוכשים רק בבית מרקחת.
  • כדורים ממקומות לא מוכרים שמזייפים את התרופות שציינו למעלה. בארץ יש המון קמגרה מזויפת, פילדנה מזוייפת, ויאגרה למכירה בתל אביב במקומות אפלים וכו..
  • כדורים סינים כגון טייגר, כריש וכל החארטות למינהן שמיוצרים במחסנים בסין.
  • ברגע שמוצר זול מידי בשביל להיות אמיתי תתחילו לחשוד !
  • אתרים מחו"ל סביר להניח שיעקצו אתכם.

האם אפשרי לרכוש בבית מרקחת ויאגרה ללא הגעה קודמת לרופא לשם קבלת מרשם רופא ?

כפי שציינו בשנת 2018 משרד הבריאות החליט שניתן יהיה לקנות באופן ישיר מבית המרקחת. או בכל סופר פארם את התכשיר ללא צורך במרשם.

בפועל עד היום ההוראה הזאת לא מבוצעת ועדיין נדרשים להראות מרשם וזאת בשל הבירוקרטיה.

לסיכום:

ויאגרה למכירה ללא מרשם בבתי המרקחת לא ניתן לקנות ללא מרשם. אך במידה ורציתם לרכוש באופן בטוח דיסקרטי ומהיר ויאגרה ומוצריה בלי מרשם רופא, הגעתם למקום הנכון מאחר ורק בקמגרה האתר הרשמי ניתן לעשות זול בבטחה.

שאלות ותשובות:

מאמרים נוספים :

1 2
עגלת קניות
Scroll to Top