קמגרה ואלכוהול או ויאגרה ואלכוהול – האם זה אפשרי ובטוח ?

השאלה הזאת נשאלת המון פעמים, האם בטוח לנטול קמגרה או ויאגרה ביחד עם אלכוהול ? ובכן שאלה טובה ונענה עליה במאמר הנ"ל..
ברוב המקרים די בטוח לקחת קמגרה או ויאגרה עם אלכוהול אם אתה שותה באופן מתון ולא משתולל עם האלכוהול. אבל עם זאת, אנשים שמשתוללים עם אלכוהול (יותר מ-15 משקאות בשבוע) ונוטלים ויאגרה למטרות פנאי (לא רפואיות) עלולים להיות בעלי סיכון גבוה יותר לתופעות לוואי כולל הסמקה בפנים, כאבי ראש, כאבי חזה, שינויים בראייה וסחרחורת.

חשוב לציין !!

אם יש לך שאלות או דאגות רפואיות, חובה להתייעץ עם הרופא שלך. המאמרים כאן באתר מבוססים על מחקרים ומידע שנלקחו מאגודות רפואיות ואתרי רפואה. עם זאת, הם אינם מהווים תחליף לייעוץ רפואי, אבחון או טיפול מקצועי.
אם אתה מוזג לעצמך כרגע משקה ותוהה אם זה בטוח לשלב ג'ל קמגרה או ויאגרה ואלכוהול, הנה מה שאתה צריך לדעת: סביר להניח שיחסית בטוח לקחת ויאגרהאו קמגרה עם אלכוהול אם אתה שותה במתינות ואתה ואתה לא סובל מבעיות כאלו ואחרות לאחר התייעצות עם רופא.

עם זאת, יש כמה סייגים הקשורים לאמירה זו. בואו נצלול קצת יותר לעומק כיצד אלכוהול וקמגרה או ויאגרה המכילים סילדנפיל משפיעים על הגוף ומתי רצוי לתת ברקס ולא לשתות אלכוהול עם השניים.

האם מותר לקחת ויאגרה קמגרה עם אלכוהול?

גברים רבים שותים אלכוהול במיוחד בימים שהם משתמשים בקמגרה או ויאגרה. כל עוד השימוש שלך באלכוהול אינו מוגזם, (ואתה לא סובל מבעיות רפואיות כגון לב לחץ דם),אז סביר להניח שדי בטוח לשתות כוס או שתיים של יין (או מנה שווה של בירה או אלכוהול אחר כגון וודקה וכו) בזמן נטילת קמגרה או ויאגרה.

קמגרה ואלכוהול מסוכן ?
ויאגרה ואלכוהול וקמגרה ואלכוהול לא מסוכן בדר"כ לרוב האנשים אם שותים בכמות מתונה
קמגרה ואלכוהול

תופעות לוואי של ויאגרה ואלכוהול

אנשים ששותים המון אלכוהול באופן קבוע ( יותר מ17 כוסות משקה בשבוע ) הם בדר"כ בשכיחות גבוהה יותר לקבל תופעות לוואי מצריכת אלכוהול ביחד עם ויאגרה או קמגרה.

מחקר אחד הראה שלמעלה מ-45% מהגברים שנטלו ויאגרה עם אלכוהול למטרות פנאי היו בסיכון גבוה יותר לתופעות לוואי, כולל הסמקה בפנים, כאבי ראש, כאבי חזה, שינויים בראייה וסחרחורת .

מיץ אשכוליות, ויאגרה ואלכוהול

גם סוג האלכוהול שאתה שותה ומה אתה מערבב אותו עלול לשנות את האפקט וההשפעה. מחקר שבדק גברים ששתו יין אדום ונטלו ויאגרה לא הראה שום אינטראקציה קלינית משמעותית עם השילוב של יין וקמגרה או ויאגרה. עם זאת, אם אתה מעדיף מיץ אשכוליות עם האלכוהול שלך או אפילו בנפרד, ייתכן שתהיה אינטראקציה עם החומר הפעיל סילדנפיל.

ויאגרה \ קמגרה מתפרקת על ידי הכבד, ומיץ אשכוליות יכול להוריד את היכולת של הכבד לעשות זאת. חוקרים בדקו גברים שנטלו ויאגרה עם מיץ אשכוליות ומצאו שהשילוב יכול להגביר את כמות התרופה שמסתובבת בגופכם (Jetter, 2002).

למרות שבדרך כלל זה לא כזה מסוכן לצרוך יחדיו מיץ אשכוליות וקמגרה או ויאגרה, רמות גבוהות יותר של ויאגרה עשויות להגביר את הסיכון לתופעות לוואי שכיחות כמו כאבי ראש, הסמקה או לחץ דם נמוך. ליתר ביטחון, עליך להימנע מנטילת ויאגרה עם מיץ אשכוליות ולשקול שילוב אחר בקוקטייל שלך.

אלכוהול והפרעות זיקפה

תפקוד לקוי של זיקפה ואין אונות נוטה להשפיע על גברים בקבוצות גיל מבוגרות, במיוחד אלה בני 65 ומעלה. עם זאת, הפרעות זקפה לא נחלתם רק של מבוגרים!
מצב זה יכול להתרחש גם אצל גברים צעירים הרבה יותר. גורמים של אורח חיים יכולים גם להגביר את הסיכון לפתח בעיה זאת. לדוגמא: השמנת יתר, עישון, חוסר פעילות גופנית וצריכת אלכוהול מופרזת.

מונח נפוץ להפרעות זקפה לאחר שתיית אלכוהול הוא "זין וויסקי"? ?. ההשפעות של אלכוהול על עוצמת הזקפה של גבר ישתנו. באופן כללי, אלכוהול פועל כמדכא. והוא יכול לגרום לבעיות זקפה על ידי השפעה שלילית על חלק מהמסלולים המעורבים בעוררות מינית, זרימת דם ורגישות עצבית – כולם צריכים לתפקד כראוי כדי לקבל תשוקה מינית מספקת על מנת להגיע לזקפה.

לדוגמה, מצב של שכרות מאלכוהול יכול להאט את האותות בין המוח לפין האחראי לזקפה. שתיית אלכוהול יכולה גם להוביל להתייבשות, אשר מפחיתה את זרימת הדם ומשפיעה על היכולת שלך לקבל זקפה.

כמה קמגרה או ויאגרה ואלכוהול זה יותר מדי בשבילך?

אם אתה הולך לצרוך אלכוהול בזמן נטילת ויאגרה או קמגרה, הקפד לעשות זאת באחריות. הגבל את צריכת האלכוהול ל-1-2 משקאות ליום. על פי המרכז לבקרת מחלות ומניעתן (CDC), כמות האלכוהול במשקה סטנדרטי היא אחת מהאפשרויות הבאות:

  • חצי ליטר בירה (5% אחוזי אלכוהול)
  • 2 כוסות של ליקר מאלט (7% אחוזי אלכוהול)
  • כוס וחצי יין (12% אחוז אלכוהול)
  • מנה אח של וודקה או וויסקי או כל משקה אלכוהול המכיל מעל 40%
  • שתו מים או משקאות לא אלכוהוליים בין המשקאות האלכוהוליים כדי למנוע התייבשות. דע את הגבולות שלך, והקפד להפסיק לשתות אלכוהול כאשר אתה מתחיל להרגיש שיכור.

בנוסף, לאלו שמשתמשים בתרופות מרשם מסוימות כמו ניטריטים או חוסמי אלפא, אין ליטול ויאגרה, אפילו ללא אלכוהול, לפני שתדברו עם הרופא המטפל, שכן אינטראקציות שליליות בין תרופתיות ותופעות לוואי חמורות עלולות להתרחש כאשר אלה משולבים עם ויאגרה.

ערבוב ויאגרה ואלכוהול – סיכום

השורה התחתונה היא שאתה לא צריך לוותר לחלוטין על אלכוהול אם אתה לוקח ויאגרה או קמגרה סוכריות . אתה עדיין יכול לשתות בבטחה, אבל זכור שאלכוהול יכול לפעמים להקשות עליך לקבל זקפה. ואם יש לך שאלות נוספות לגבי ערבוב של סילדנפיל ואלכוהול, או שאתה סקרן לגבי תרופות ED אחרות כמו סיאליס או לויטרה (ורדנפיל), קמגרה למכירה מהאתר הבטוח והמוביל !

עגלת קניות
Scroll to Top