זמן ההשפעה של ויאגרה וקמגרה – כל מה שרצית לדעת אודות זמני השפעה

קמגרה וויאגרה הן תרופות נפוצות המשמשות לגירוי זקפה אצל אנשים עם הפרעות זיקפה.
כמו כן הן יכולות לטפל ביתר לחץ דם ריאתי עורקי (לחץ דם גבוה המשפיע על הריאות והלב).

יש המון גורמים אשר יכולים להשפיע על זמן ההשפעה שלוקח ל קמגרה או ויאגרה להתחיל לעבוד.
באופן כללי, לקמגרה או ויאגרה לוקח בערך 30 דקות כדי לייצר השפעות חזקות.

אבל האוכל שאתה אוכל, מצב הבריאות הכללית שלך, התרופות הקבועות שאתה לוקח, מצבים פיזיולוגים בסיסיים ועוד הרבה פקטורים יכולים להשפיע על משך הזמן שלוקח לקמגרה או ויאגרה לעבוד בגוף שלך וכמה זמן זה נמשך.

קמגרה או ויאגרה זמן השפעה בגוף

איך זה עובד?

זקפה מתרחשת כאשר כלי דם עצביים באיבר המין שלך מתעוררים.

כתוצאה מכך, השרירים מסביב לשני צינורות סוג של חדרים דמויי גליל של חומר ספוגי לאורך הפין שלך, נרגעים ומאפשרים לדם לזרום פנימה, מה שגורם לזקפה.

עם הפרעת אי אונות, הכלי דם העצביים שלך לא מתקשרים באופן תקין עם המוח שלך ודם לא זורם כמו שצריך לתוך הקורפוס הקברנוזה.
נטילת קמגרה או ויאגרה מרפה את דפנות כלי הדם שלך ומאפשרת לדם לזרום ביתר קלות לתוך חלקי הפין שלך הגורמים לזקפה.

קמגרה זמן השפעה איך זה עובד?

כמה זמן לוקח לקמגרה או ויאגרה להתחיל לעבוד ?

ויאגרה או קמגרה בדרך כלל מתחילות לפעול 30 עד 60 דקות לאחר הנטילה בכדורים דרך הפה.
במקרה של ג'ל קמגרה או סוכריות הזמן יכול להתקצר במעט לתוך 20 דקות , אך במקרה של בטן מלאה תחילת ההשפעה עשויה להתארך עד שעתיים.

ויאגרה או קמגרה לא עובדות בפני עצמן לבד. אלא זקוקות לגירוי מיני על מנת לעבוד. ידוע שאם אתה רגוע ונינוח ההפעה יכולה להיות מהירה יותר כי הכל מתחיל במוח.

כמה זמן ההשפעה נמשכת ?

בממוצע, ההשפעה של ויאגרה או קמגרה נמשכת בין 3 שעות ל5 שעות לפני שההשפעות מתחילות לרדת.
אך לעיתים ההשפעה יכולה להימשך עד 9 שעות או אפילו יותר בהתאם למינון הנצרך, או חילוף החומרים של הגוף שלך וגורמים חיצוניים אחרים.

בסופו של דבר זה מאוד אינדבדואלי בהתאם לאופן חילוף החומרים של הגוף, ייתכן שתוכל לקבל זקפה מספר פעמים רב בזמן השימוש בתרופה. כל זמן שיש לך גירוי מיני.

תוך כמה זמן ההשפעה של קמגרה או ויאגרה עוברת?

האם הזקפה ממשיכה גם לאחר גמירה ?

ייתכן שקמגרה או ויאגרה לא יעבדו שוב מיד לאחר גמירה. בדרך כלל, אתה לא יכול לקבל זקפה נוספת מיד לאחר גמירה וזאת מכיוון שהגוף שלך לא מוכן לזה פיזית.
וזאת בשל המנגנון בטבעי של הגוף של מנוחה לאחר שפיכה. אך יש לציין שאצל צעירים יותר ייתכן שתתרחש זקפה רצופה וגם זה משתנה בין אדם לאדם.
אך מה שבטוח הוא שקמגרה או ויאגרה מקצרת את זמן המנוחה בין אקט לאקט.

האם יש גורמים שיכולים להשפיע על זמן ההשפעה ?

מספר גורמים חשובים יכולים להשפיע על זמן ההשפעה עבורך:

  • מינון התרופה: כמות הקמגרה \ ויאגרה שאתה לוקח משפיעה על משך הזמן שהיא נשארת בגוף שלך. המינון הזמין הקטן ביותר של ויאגרה , 25 מיליגרם (מ"ג), לא יחזיק מעמד כל כך הרבה זמן כמו המנה הגדולה והסטנדרטית של 100 מ"ג. חשוב לציין שאסור לנטול יותר מכדור אחד או ג'ל אחד של ב24 שעות.
  • גורם הגיל: ככל שאתה מתבגר, חילוף החומרים שלך מאט. אז התרופה עשויה להשפיע לזמן רב יותר ככל שמתבגרים באופן פרדוקסלי. באופן כללי, ייתכן שתבחין שויאגרה \ קמגרה פועלת לזמן יותר ארוך כאשר אתה בן 60 ומעלה.
  • דיאטה, בריאות ואורח חיים: אכילת ארוחה גדולה, או אוכל עתיר שומן ממש לפני נטילת התרופה יכולה למנוע ממנה לעבוד מאחר וקשה לה להיספג ואין חילוף חומרים מהיר או יעיל. אבל מצד שני זה יכול גם לגרום להשפעה להימשך זמן רב יותר מכיוון שאז חילוף החומרים נעשה ביחד עם הארוחה שאכלת.
    צריכת אלכוהול או עישון סיגריות יכולים גם להפחית את זרימת הדם לאיבר שלך ולהשפיע על התפקוד, מה שהופך את הקמגרה או הויאגרה לפחות יעילה או לטווח קצר יותר.
  • תרופות: תרופות מסוימות, במיוחד אנטיביוטיקה כגון אריתרומיצין, קלריתרמיצין, וציפרופלוקסצין, יכולות ליצור אינטראקציה עם ויאגרה ולהשפיע על משך זמן ההשפעה שלה.
  • בריאות כללית: מצבים בריאותיים מסויימים עלולים להשפיע על האפקט של התרופה.
    חשןב לציין שאסור לצרוך ויאגרה ללא מרשם במקרה וקיימת בעיה רפואית מסוג לחץ דם, לב ועיניי.
    סוכרת, מצבים של מערכת העצבים כמו טרשת נפוצה, מחלות לב כמו טרשת עורקים (הצטברות שומן בכלי הדם ) כולם יכולים להפוך את התרופה לפחות יעילה ולא להחזיק מעמד כרגיל. מצבי בריאות הכליות שלך עשויים לגרום לויאגרה להימשך זמן רב יותר בגלל ההשפעות מצב על חילוף החומרים שלך.
  • מצב פסיכולוגי: תחושות חרדה, עצבנות, דיכאון או מתח יכולים להשפיע על האופן שבו הגוף שלך מגיב לגירוי מיני באופן כללי. אם אינך רגוע או נינוח במהלך יחסי מין, או אם יש לך חרדת ביצוע בגלל התנסויות מיניות קודמות, הקמגרה עשויה לא להחזיק מעמד זמן רב או להיות יעילה כמו מישהו שלא.

כמה זמן עד שההשפעה של קמגרה או ויאגרה מסתיימת?

ויאגרה בדרך כלל יוצאת מהמערכת תוך 5-7 שעות. בהתאם לחילוף החומרים הספציפי שלך.

גורמי סיכון פוטנציאליים:

השפעה נמשכת לרוב כמה שעות. כמובן שלא תהיה לך זקפה כל הזמן, וזאת מכיוון שויאגרה \ קמגרה משמשת רק כדי להגביר את זרימת הדם.
אם אתה לא חושב שהוויאגרה עובדת מספיק מהר, נסה אוננות או משחק מקדים כדי לעזור לעורר עוררות.

אם קמגרה או ויאגרה לא עובדת לאחר 30 דקות, אל תיקח יותר מהמינון היומי שהרופא שלך רשם. לעולם אל תטול יותר מ-100 מ"ג ויאגרה בפרק זמן של 24 שעות.

לקריאה נוספת על הוראות שימוש. או לרכישה בחנות.

No post found!

עגלת קניות
Scroll to Top